reklama

Choď von!

Na Vianoce to bude presne 20 rokov, čo hrám na gitare. A neviem to. 20 rokov, čo spievam. A neviem to. Za tie roky sa objavili obdobia, keď som si myslel že to viem, aj obdobia, keď som myslel, že to neviem vôbec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale zistil som, že nie je vôbec podstatné, či to viem alebo neviem.
Podstatné je, či hudba vo mne je, alebo nie je. Veľmi dlhú dobu nebola. Naposledy som ju v sebe vnímal, keď som hrával v nemenovanej pop/rockovej kapele.
Dalo mi to veľa – zažil som rôzne formy disciplíny, súzvukov ale i kakofónií – nielen v melódiách, ale i v našej komunikácii, v našom hraní. Ďakujem za to, že ostatní v kapele tú hudbu vo mne udržiavali. Keď som odišiel, hudba sa stratila. Aj som ju hľadal, ale nenašiel.
Preto s radosťou oznamujem /a úprimne – tá radosť je sebecká a subjektívna/, že som tú hudbu našiel. A nielen to – chce ísť von. Dnes som hral mladému publiku – očividne nevedelo, čo má od mojej hudby čakať – ale mne tam bolo výborne. Cítil som, že tá moja hudba sa pýta von, aby oslovovala, aby sa prestavila, niečo o sebe povedala.
A ja si tak vravím – prečo jej v tom brániť? Nech si ide... Choď von!

Radim Drinka

Radim Drinka

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Penzionovaný pedagóg, expirujúci germanista a anticestovateľ...Samé dobré vlastnosti…www.svatyzadedinou.sk Zoznam autorových rubrík:  Moja hudbaIná hudba

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu